8.6.1. Dispoziţii generale
Înapoi
8.6.1.1. Ce este publicitatea exterioară?

Publicitatea exterioară se realizează prin sisteme de comunicare vizuală ce includ afişe, panouri, standuri, instalaţii şi construcţii (situate separat sau pe pereţii şi acoperişurile clădirilor), firme tridimensionale, firme luminoase, tablouri suspendate electromecanice şi electronice, alte mijloace tehnice (art. 16 alin. 1 al Legii cu privire la publicitate nr. 1227-XIII din 27.06.1997)

8.6.1.2. Ce sunt obiectivele de publicitate exterioară?

Obiectivele de publicitate exterioară reprezintă nişte sisteme de comunicare vizuală sub formă de afişe, panouri, standuri, instalaţii şi construcţii (situate separat sau pe pereţii şi pe acoperişurile clădirilor), firme tridimensionale, firme luminoase, tablouri suspendate electromecanice şi electronice, alte mijloace tehnice publicitare amplasate în zona de protecţie a drumurilor din afara perimetrului localităţilor, inclusiv pe terenuri proprietate a subiectului impunerii (art. 358 al Codului fiscal).

8.6.1.3. Este necesară deţinerea unei autorizaţii pentru a putea amplasa obiective de publicitate exterioară în zona de protecţie a drumurilor din afara perimetrului localităţilor?

Da, pentru a putea amplasa obiective de publicitate exterioară în zona de protecţie a drumurilor din afara perimetrului localităţilor, este necesară deţinerea autorizaţiei (art. 357 al Codului fiscal).

8.6.1.4. Cine eliberează autorizaţii pentru amplasarea obiectivelor de publicitate exterioară în zona de protecţie a drumurilor din afara perimetrului localităţilor?

Autorizaţiile pentru amplasarea obiectivelor de publicitate exterioară în zona de protecţie a drumurilor din afara perimetrului localităţilor se eliberează de către organul de resort (art. 361 al Codului fiscal).

Video
Codul fiscal 2018
Panou informativ