22.12.2016
Vizualizari 4199
Utilizarea semnăturii electronice în depunerea declarațiilor fiscale

    Ținând cont de tendințele globalizării economiei și a tehnologiilor informaționale, Serviciul Fiscal de Stat, tinde să ofere societății civile cât mai multe servicii electronice, care să faciliteze activitatea contribuabililor. Astfel, au fost dezvoltate și implementate mai multe servicii electronice fiscale, prin intermediul cărora contribuabilii pot depune declarații fiscale, completa rapoarte, genera informații privind  obligațiunile fiscale, întocmi cereri de la distanţă ,etc. 
    Serviciile fiscale electronice pot fi utilizate de către toți deținătorii unei semnături electronice, eliberate de către unul din Centrele de Certificare acreditate în Republica Moldova. 
    Vă prezentăm date privind Centrele de Certificare acreditate în domeniul semnăturii electronice:


 - Î.S. „Fiscservinform”- Pentru a obține semnătura electronică accesați următorul site: www.pki.fsi.md   (click aici pentru DETALII COMANDA) ;
- Î.S. „Centrul de telecomunicaţii speciale” Pentru a obține semnătura electronică accesați următorul site: www.pki.cts.md;
- SA. Orange - Pentru a obține Semnătura mobilă accesați următorul site www.orange.md ;
- Î.M. Moldcell - Pentru a obține Semnătura mobilă accesați următorul site  www.moldcell.md ;
- Centrul Resurselor Informaționale de Stat „REGISTRU”- Pentru a obține „semnătura electronică accesați următorul site www.pki.registru.md .
Serviciul de presă
Tel. 022 823379
presa@fisc.md



 
 
Noutăţi 127 din 517 
 
Atenţie: În cazul în care aţi depistat o eroare, selectaţi textul şi accesaţi CTRL+Enter pentru a o transmite spre corectare! Vă mulţumim anticipat!
Calendarul fiscal
Video
Panou informativ
Codul fiscal 2017
Transparenţa decizională
Top noutăți
Facebook
 
x
Raportează eroarea depistată!
Acest modul are menirea de a îmbunătăți calitatatea conţinutului paginii oficiale a Serviciului Fiscal de Stat.
Textul selectat
Comentariul Dvs.: